Monday 21 January 2013

Set Tabita

~DAILY CREAM (EXCLISIVE ) 40g
Cream siang dipakai pada pagi sampai petang untuk melindungi kulit wajah kita dari sinar matahari dan dapat menghilangkan flek hitam dan meremajakan kulit muka. Daily cream berfungsi sebagai sunblock SPF 30 yang dapat menjaga kulit anda dari sengatan matahari yang dapat merosakkan kulit anda dan menanggalkan radikal bebas yang dapat menyebabkan pigmentasi pada kulit (...flek-flek dan warna kulit tidak serata) serta warna kulit menjadi kusam.

~NIGHTLY CREAM (EXCLUSIVE ) 40g
Cream malam dipakai pada waktu malam untuk memutihkan kulit muka dan leher. Dapat juga di gunakan untuk menghilangkan kedutan yg ada disekitar muka kita dan mengecilkan lubang pori-pori. Nightly cream mengandungi ekstrak papaya, vitamin A, vitamin C dan vitamin E serta benzoyl. Vitamin A sangat sesuai untuk membantu mengeringkan jerawat pada kulit dan menstabilkan keadaan kulit. Vitamin C dapat mencerahkan kulit dan membuat kulit putih sekata. Vitamin E dapat menghaluskan kulit dan meremajakan kulit. Benzoyl adalah kandungan yang sangat lembut lingkungan dan dapat mengeringkan jerawat sampai ke lapisan kulit terdalam, memperbaiki struktur bahagian dalam kulit, menstabilkan jaringan lemak yang menyebabkan timbulnya jerawat, sehingga jerawat x muncul lagi.

~FACIAL SOAP
Sabun cair untuk membersihkan muka dan leher dari kotoran yang melekat dan dapat menegangkan kulit muka. Facial Soap ini berfungsi untuk membersihkan kulit dari kotoran-kotoran yang terlekat. Mengandungi ekstrak papaya, sehingga anda akan merasa kulit anda lebih cerah dari masa ke semasa. Apabila disimpan di tempat yang bersuhu dingin, facial soap ini akan terdapat banyak selaput, kelihatan seperti potongan atau gumpalan papaya. Hal ini disebabkan oleh sabun yang dibuat dengan bahan semulajadi. Apabila terjadi penggumpalan seperti ini, anda rendamkan sabun ini di gelas yang berisi air panas atau suam beberapa minit,sabun akan kembali cair.

~SMOOTH LOTION
Pembersih dan penyegar kulit muka dan leher dapat mengurangkan jerawat dan kulit kusam,kembali bersih putih dan bersinar. Smooth Lotion berfungsi sebagai pembersih lanjutan bagi kulit anda. Setelah kotoran-kotoran yang terdapat pada permukaan kulit anda dicuci dengan facial soap, smooth lotion membersihkan kotoran-kotoran yang sudah mendap sekian lama di permukaan kulit anda, namun kerana telah mendap sekian lama, kotoran ini menjadi susah untuk tanggal. Dengan menggunakan smooth lotion, kotoran-kotoran tersebut dapat tanggal dgn mudah, sehingga kulit wajah anda akan kelihatan lebih cerah. Selain itu, apabila kulit anda berjerawat, smooth lotion juga membantu mengeringkan jerawat pada kulit anda.




No comments:

Post a Comment